Kategori-städning


Som rubriken säger...
Städar upp lite smått bland mina kategorier
Jag tänker inte gå tillbaka och kategorisera sådant som redan ligger uppe,
men ska bli bättre när jag publicerar

Just nu har jag 9 kategorier

  • Allmänt - Om dagarna som går
  • Film - Blandat om film^^
  • Inspiration - Mode, inredning, härliga mixar
  • Looks - Ego-kategorin...
  • Musik - Musiktips, videos
  • Ord - Visa och icke-visa ord, här är dom
  • Pyssel - Saker (smycken dylikt) jag gjort
  • Veckans Hottie - Snyggos helt enkelt ;D
  • Wishlist - Hopes and dreams
Ord är ny, där kommer det vara lite blandat med citat och andra ord^^
Det är även Wishlist, där saker vi hoppas på under året och i framtiden kommer finnas!
Pyssel ska jag försöka bli bättre med
Har inte haft någon kreativ 'feeling' när det kommer till det på senaste tiden
Men har tror jag börjar få tillbaka suget
Kan ju inte skriva för skolan hela tiden bara (not that I don't love it dock...^^)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0