100 monkeys



Spelningen var awesome!
Det var ett gäng spralliga killar som skuttade ut på scen
trots att deras instrument blivit försenade på grund av de vindar vårat land utsatts för senaste dagarna
Hur som helst, de var extremt glada och verkade ha jättekul, precis som publiken!
Jag höll mig tillräckligt pigg för att orka med hela spelning, även om jag hostade extremt och
gick ut en stund för att vila mitt lilla huvud

När de spelat sista låten kom det fram att de skulle signa precis efter
så självklart stannade vi kvar några minuter extra och fick våra biljetter signade
Jag lyckade även kläcka ur mig att jag gillade att andas på folk (vad nu det kom ifrån??)
vilket Jackson höll med om att han också gjorde och vände sig till killen bredvid och blåste på honom xD
Kul kväll, men den gjorde mig tyvärr inte frisk...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0