Heldag



Det har varit en solig och skön dag
Vi mötte upp Danspojkens vänner i centralen
och startade med en fika på Curry
Sen splittade vi upp då två av tjejerna gick till
Systemet, medan jag och Danspojken fick med oss
Anna till Panduro (för uppfyllning av trådlager)

Sedan hittade de andra tillbaka till oss
och vi satte oss i solen i Kungsträdgården och njöt

Vid 16 (tror jag?) tiden så samlade vi oss
och Danspojken och jag gick mot Gamla Stan
medan resten gick till Centralen
En glass senare blev det hemresa

Nu ska vi kolla på Ice Age 3 och äta smörgåstårtan
(jag vet, den är lite sne, den har blivit tappad!)
som Danspojken fick hem från jobbet igår
Det och lite påskmust
Bra avslut på dagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0