stuff



Slappdag, och det har faktiskt varit superskönt
Då jag inte varit hemma så mycket på senaste tiden
Så är det skönt att bara sega runt lite i lägenheten

Just nu väntar jag på att något ska tina, så jag kan laga mat
Är egentligen inte hungrig (åt en stooor skål med glass tidigare)
men man ska ju äta, så visst

För övrigt har jag upptäckt att jag verkligen måste köpa nya lakan..
De jag har är antingen trasiga, eller så har jag spillt nagellack på dem (ok, spillt är inte sant, kastade
nagellacket i väggen så det gick sönder och rann över sängen...ok, jag var arg xD jag är inte så adhd egentligen..eller??)
Trist att lägga pengar på, men är ju också en såndär grej som faktiskt behövs


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Hahaha! xD

<3

2010-05-17 @ 22:52:35
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0