Summary




Nyaa!

De senaste dagarna har jag mest jobbat och ätit ute

I torsdags, dagen jag fyllde härliga 22, åkte jag till sumpan innan jobbet och träffade mamma för lunch
Efter mycket virr och varr så hamnade vi på en japansk restaurang och en härlig bento
hamnade framför mig och jag fick dessutom min diesel-parfym (och en bag man tydligen fick med)
Nej, jag klagar inte

Sen fredag efter jobbet åkte jag till pappa och vi gick och käkade på en kolgrill på söder
Grekiskt är yummy, ovh mixtallrik är bäst, passar min personlighet xD
Och nej, jag klagar inte

Lördag skulle jag vara på jobbet 7, ugh -->sug
Anyway, jag gjorde det och åkte efter till stan och träffade mamma, hennes festis och lillebror
Vi hittade till Capri och åt supergod pizza, fick en jetset klocka
Nej nej, klagar inte

Söndag, uschiga dag
Klockomställning, och det är klart man skulle vara på jobbet 7 igen
Och upp 5, vilket då kändes som 4, för det är vad klockan hade varit, om jag inte ställt om klockan..
Efter jobbet blev det att åka hem och power-nappa
Lyckades dessutom med att fixa håret någolunda som jag vill ha det
Det är just nu slingor i grönt, blått och lila på vänstra sidan (för mig vänster då^^)
och rosa, orange, rött på höger sidan (fortfarande för mig då!xD)
Sen åkte jag (försenad som vanligt) till söder och träffade BJ och Nattis (Ting skulle även kommit
men han blev sjuk :( hoppas han blir friskis snart)
Vi drog till Koh Phangan och åt mat och drack drinkar
Supermysigt även om vi inte blev så många som jag hoppades på först
Fick chokladninen av Nattis, som jag försöker hålla mig från att äta upp xD
Och jag klagar fortfarande

Idag är det måndag
Jag är ledig, som vanligt
Sitter i mina tofsar och min rosa tjocktröja och försöker göra armband
Det skulle gå bätre om jag orkade ta mig bort och tända lampan..
Men mår sådär dock, lite bättre än när jag vaknade, då var det illa
Är något illa förkyld och dessutom har man huvudvärk och halsont
Nej, jag vill inte bli sjuk igen, jag har fått mitt för denna vinter
(av denna anledning är jag nästan pank denna månaden..)
Nu börjar dessutom bli hungrig
Men det är bra, tecken på att man inte är supersjuk i alla fall!

Så ja, that's it
Vad som hänt
Stort grattis om du orkade läsa allt det där! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0