Detta har hänt



Yes, har haft ett litet break från bloggen
Mest för att jag inte hunnit
Men nu ska jag vakna igen

Hade dessutom en lite 'olycka' häromdagen
Jag ramlade (det är så sjukt halt ute nu, inte bra, finns det ett räcke, håll i er!)
i en trappa och gjorde illa benet (my ass is blue, very blue..)
Så haltar lite charmigt och det gör ont som f*n
Nåväl..det är ju lite som det är
Har lyckats ta mig till jobbet oså i alla fall
Även om mina prestationer inte riktigt blir som vanligt
Då jag inte kan gå ordentligt, sitta ner, eller lyfta för det belastar benet för mycket
Inte bara mitt kära högerben som skadades
Tog emot mig med vänster (fråga mig inte hur detta gick till, för jag vet inte..) hand
Så har ett härligt blåmärke över hela handflatan dessutom
Och öm i hela armen

Detta trodde man då skulle resultera i att jag ligger hemma i sängen och käkar godis
Men det jag märkt av mest
Är att jag på väg hem från jobbet tyckt synd om mig själv och shoppat
Ja, bästa medicinen?
Men ärligt..ska jag ha ont som stryk, då kan jag ju lika gärna vara snygg under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0