Sticks and stones and weed and bombs



Ego much??

Bestämde mig att efter the drama med breakups och bröllop osv osv
Så borde man kanske åka till ön och få filosofera ifred lite
Hoppas på sol imorrn då jag endast ska dega
och förhoppningsvis vara lite kreativ
Har med mig block och färg och penslar och trådar och ljusglas och berlocker och massa grejer
Dvs..jag skulle vilja måla, teckna, göra klart mina ljuskoppar och göra lite smycken
Det vore inte helt fel
Hade även tänkt göra som draperier med snäckor, men bestämde att lämna dessa saker hemma och göra någon annan gång
Lite foton kanske man hinner ta också
Ok, jag är inte sådär konstnärs-pretto som jag låter..(bara lite!)


Kommentarer
Postat av: Malin

håhå, du är så söt.

2010-07-21 @ 15:32:45
URL: http://malinsk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0