Kyla

Jag trodde seriöst jag skulle dö när jag klev upp ur sängen imorse..
Det vore trevligt med varmare element, och hey, kanske nya fönster, som faktiskt är tätade så det fungerar?
Vi bor inte i världens fattigaste land direkt
Det här måste vara under EU-standard

xD
Jag övar på mitt bitterness

Hursom, min mobil har gått sönder
Jobbar på att fixa en ny
Men under tiden så får man helt enkelt inte få tag på mig
Maila eller skriv på fb eller vad som helst
Kom inte hem till mig och knacka på dock,
jag öppnar garanterat inte, ni skulle kunna vara en skum sekt som vill värva mig
Och det går inte alls

Mitt största problem var hur jag skulle vakna imorse
Så har legat och vridit mig hela natten
Men satte larm på min ipod, och det funkade typ
Även om det lät väldigt lågt
Ok, jag kopplade in den i stereon och den skrek ut In Private halv åtta imorse,
mina stackars grannar...xD (ok, värre när jag kom ut ur duschen häromdagen och märkte att
Kana var på typ högsta volym xD nåväl, de borde vara vana vid det här laget ;D)

Anyway, mördarveckan fortsätter
Dags att gå till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0