Tokyo Jane



Första dagen på ett år är alltid typ totalt meningslös
Ena halvan av landet ligger hemma och mår dåligt
Den andra halvan är de som är typ under 12 år och varken drack eller var uppe sent dagen innan
Och därför är jätte pigga och vill väcka familj och grannar med skrik och piano-spel
(obs, barnen i min grannfamilj spelar extremt dåligt piano, men jag är tacksam att det inte är fioler..)

Idag är det dock dag nr 2
Och jag tänkte dra till stan och typ...shoppa upp mina julklappspengar? xD
Jag tänkte utöka mitt Tokyo Jane armbands-förråd
Hittills har jag bara ett (rosa, som jag köpte på båten till Tallin)


Kommentarer
Postat av: charlie

haha ibland är jag härlig ;D !

2010-01-02 @ 16:23:15
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0