saknad av skärpa




Shit vilken dag..
Jag förtjänar f*n att sova gott inatt
Har superont i bihålorna, och har gått och känt mig isbitskall hela dagen
Men jag orkar verkligen inte bli sjuk igen..

Dessutom gick brandlarmet idag på jobbet..
Inte bra, jag som dessutom är ansvarig en kväll som denna, såklart..
Men det löste sig dock efter ett tag (ett tag..typ en halvtimme!)
när det slutade tokringa och vi fick andas ut igen

Sen glömde jag självklart att jag skulle köpa proppar..
Dvs..jag famlar runt i ett mörker här hemma
Badrum, hall och vardagsrum ligger i mörker
Förutom uttaget där tvn är, det verkar ha en egen propp
Samma sak med köket
Hur kan världens minsta kök behöva en egen propp?
(det är min världens minsta spis som drar massa el..)
Tur att jag hade ljus hemma helt enkelt

Dags för den där välförtjänta sömnen då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0