Kokoro

Det är underligt
hur en person kan få inspirationen att blekna
Hur en person
kan få en att vilja krypa ihop på golvet
och gråta ut sin själ
När hoppet tas ifrån en

En person sa en gång till mig
att människor ger upp för lätt
Att de borde kämpa för förhållanden
och de människor de älskar
Inte bara slänga bort något som
kan växa till det allra största

Nu
vägrar någon att kämpa
för mig
Jag ville veta om jag betydde något
Och hade det inte kämpats hej vilt annars?
Men någon tycks ha ändrat sig
Och jag förstår inte
Om det var så här det skulle bli
Varför gjorde någon detta från början?

Det känns alldeles för mycket att jag lever..

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: haha, jag skulle inte bli lite avundsjuk på den som fick våfflor istället för skolans fiskpinnar ;)

2010-02-19 @ 22:12:45
URL: http://miracledrug.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0