Weekends

Havssköldpadda blir putsad av fiskar

Haj



Så middagen igår var hur god som helst
Pikilia, en mixtallrik som var lika god som alltid

Sen ville jag gå ut, men Akio var inte direkt på
Så vi åkte hem och kollade lite på film
Och ungefär samtidigt som filmen tar slut
Får jag sms från Ting som undrar om man ska med ut
Så man 'tvingar' ut den halvsovande Akio
och dricker lite på KGB
Men kommer hem i hyfsad ok tid

Idag
Skulle vi åkt luftballong
Yes, det är faktiskt sant xD
Men det verkar inte som om vädret tillåter

Så just nu bakar vi paj
Och senare får vi se
Men vi ska hur som åka till SF-bokhandeln
och Västermalmsgallerian
Och sen kanske vi går på Cosmonova
Vi får se

Hoppas ni har kul söndagsplaner? ;D


Kommentarer
Postat av: anna

ojoj nu hoppade mtit hjärta ett extrahopp. har sån fobi för hajar så blev livrädd när jag kom in här haha



skönt att du mår bättre! :)

2009-09-13 @ 12:21:36
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har alltid velat åka luftballong trots min höjdskräck

2009-09-13 @ 12:52:08
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0