Tears





Bilderna är från 2006
Tog dem mitt under den period då jag mådde som sämst
Just när bilderna togs storgrät jag
Jag var så förbannad att jag bestämde mig för att fota
Senare fick jag kommentarer på bilderna
Om att de var överspelade, och att ledsna människor inte ser ut så..

Faktiska anledningen till att jag lägger upp dessa bilder och skriver om detta
Är för att min eftermiddag inte alls varit bra
Jag har varit extremt ledsen och precis lyckats sluta gråta
Ja, inte speciellt attraktivt att skriva om kanske
Men jag ska inte ljuga här
Livet är inte alltid fantastiskt




Kommentarer
Postat av: BabyJane

Älskar dig gumman! ♥ :)

2009-09-19 @ 18:28:23
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Livet är inte alltid fantastiskt.. Men om livet aldrig är dåligt så är det ju aldrig bra heller. Det goda kommer inte utan det onda.

2009-09-19 @ 22:01:01
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0