Kall morgon

 




Så det är en kall morgon
Jag vet inte om jag gillar att det börjar bli höst och snart vinter
Det är kanske inte min favorit årstid..jag är väldigt frusen av mig
Och varje år så tror jag att jag inte kommer klara en till vinter
Ungefär som om jag kommer frysa ihjäl eller något xD
Right eller hur.. haha
Nåväl, på med varma kläder och åka till jobbet bara
Där lär jag ju somna om inte annat, opepp?
Ja, min säng har aldrig varit så skön som imorse..

(Bilden ovan påminner väldigt mycket om en vän till mig
på ett väldigt skumt sätt, jag vet inte, måste fundera vidare på det..)


Kommentarer
Postat av: Jimmie Edfeldt

Kan hålla med lite. Vet inte riktigt heller va ja tycker om hösten.



Ja tycker om den om man är med någon men att vara i hösten själv är inget kul.

2009-09-19 @ 09:28:58
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0