The blogghora in me is a blogghora in you



The blogghora in me is a blogghora in you

Well..dagens roligaste måste ändå vara
att jag fick ett mail från facebook
som sa att min kära mor hade addat mig xD
Yep, facebook gone big,
om min mamma är med

Annars sitter man och jobbar mest som vanligt
Mormor kommer till stan i helgen, så ska bli supermysigt att träffa henne
Det var alldeles för längesedan sist

Kanske gå på bio i helgen också, får se

Men jag längtar tills nästa veckan
Då får vi se om stora planer kan bli verklighet



(ps. bilden är fram googlad
gillade den, väldigt inspirerande xD)

Kommentarer
Postat av: Anna

:D hoppas, hoppas, hoppas!

2009-10-02 @ 19:08:38
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0