Sweet


(bilden är random stulen från nätet, meeen, den påminner typ om mig xD haha)




Så, mitt penga-spar går sådär
Det finns ju så mycket roliga saker man kan köpa nu istället
Som till exempel..massa roligt från Sechuna?
Har dessutom hittat massa snygga klackar
Bland annat från Cocoeve
Jag menar, är man kortast har man ju inget val xD

Hoppas ni har en fin kväll och gör kul saker
Själv måste man jobba tidigt imorrn
Och bör väl vara helt ok pigg och glad tills dess..
Slutar ju två i alla fall
Det är alltid något
Och sen får man ju vara ledig i två dagar



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Vad bra :D

Jo, min har också varit bra :)



Haha så är det för mig med xD

2009-10-23 @ 21:23:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0