Saker to do...


(supersugen xD)

Dagen går i fixandets tecken
Måste nu dock åka till banken och fixa med mina inloggningar
Det är ju helt stört hur säkerheten på internetbanken gjort att
jag nu typ inte kan komma in på den överhuvudtaget
Ja, detta är superstört
Men vad ska man göra liksom
Ska dit och prat med dom och se vad dom har för bra lösning

Hoppas alla har en fin dag!!

(ps. anledning till den extremt dåliga uppdateringen beror på min dator
som har bestämt sig för att inte fungera
detta är jättestörande
men som sagt, finns inte så mycket att göra just nu
jag ska köpa en ny dator så fort jag kan.)


Kommentarer
Postat av: Anna

<3333 :)

2009-10-06 @ 16:23:38
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0