Make me feel something..

 

Denna dagen har varit så underlig
Vart ska man börja
Den har bara varit underlig
Tvätten, banken, smsen, jobbet..

Och jag har varit bitchig
Och ja, förlåt för det
Men tror till viss del
att det är sån jag är
Och det kanske inte går att ändra

Imorrn ska jag träffa 'a'
Han ville prata


Dagens konversation

K: Du jag tänkte på en grej
BJ: mhm..?
K: Jo jag tänkte på F..
BJ: Ja, att du är kär i honom
K: ...
BJ: Hahaha

Ja, vad ska man säga
F är en sådan där person (nej inte riktigt namn/riktig förkortning
för med risk att han läser så behöver han inte veta,
och om han gör det, så vet han nog iaf xD)
Som man dras till
Jag har varit småkär i honom sedan vi träffades första gången
Jag tror att han vet det
Och hur folk dras till honom


Kommentarer
Postat av: BJ

Haha, I have a sixth sense about these things xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0