I've got a pain in my sawdust..


Fick för en stund sedan den största utskällningen av en kund
Ever
Asså, vart jag än jobbat, hur otrevliga de än varit
Har de inte alls kunnat mäta sig med denna person..
Han va så grymt otrevlig och totalt skällde ut mig
Och brukar kunna stå emot det mesta
Är det inte personligt, brukar det gå bra
Men denna man..eller gubbe
Eller va fan det nu var
Som skällde ut mig efter noter..

Jag undrar vad folk tror när kassörskan
Sitter tyst och gråter i kassan..
Piper fram ett hej och ett tack
Vad ska man göra
Det är inte så att jag bara kan lämna allt..

Nåväl, nu är det bättre i alla fall
Fick en blåbärsmuffin av min kompis xD
Dagens räddning
Och snart är det rast
Då ska jag dricka varm choklad ;D


Och
Angående bilden i föregånde inlägg (New day)
Så är det ett kollage och därmed olika saker på bilden
Men som vanligt
Fri tolkning ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0