Just Love


(scen ur Paris, je t'aime delen Faubourg Saint-Denis,
hela filmen skriker kärlek, på alla tänkbara sätt
snyggt gjord, bra skådisar, och en del (för oss, för mig) kända namn♥)




En vanlig kväll
Tänkte göra något utav den
Jobbar på lite nya 'designer'
Är man snäll kanske man får en
(läses: om man mutar mig med te och bullar xD)

Ska slänga på någon bra film och köra på
Något som inspirerar

Fick även en jättebra idé till halsband
när jag kollade runt på YesStyle häromdagen
Ja, jag vet att jag tjatar om den sidan
Men den är jättebra
Det är inte farligt dyrt
Och så är kläderna väldigt snygga
Och de har något för alla smaker ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

How about a hug instead? xD

2009-10-02 @ 19:04:12
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0