Veckans Hottie





Och so it goes on

Jag har haft en del svårigheter
med att välja vem som passar bra denna vecka
Då det oftast finns en anledning till att jag bestämmer en viss person,
att något haft med denna person att göra
Och i och med att jag inte visste vem jag skulle välja
kom det ganska perfekt att jag imorse satte på en av mina älskade
Six feet under-boxar (bland mina favorit-ägodelar ;D)
och där insåg igen, att Peter Facinelli är med, och spelar Jimmy
Så då jag såg honom i New Moon tidigare i veckan
Så får det bli han ;D
Ok, han är inte snyggast i världen
Men han är klockren som både Jimmy och Dr Cullen
Så vi lämnar det så helt enkelt

(bild ett - Six feet under
bild två - Twilight)


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Carlisle! ;D

He can be my doctor any time! xD <333

2009-11-25 @ 20:30:59
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0