Tisdags-tankar


(att man längtar bort lite
önsketänkande att få åka långt långt bort
och bara få..ehm..*host*)




What a man can
and can't do..
.
Så det är tisdag
Så det är den 24:e

Det vill säga..
Imorrn är det onsdag
Imorrn är det den 25:e

Det vill säga
Jag är ledig
Jag får lön

.
Måste säga
Att jag aldrig sett fram emot lön så mycket som nu
Senaste veckorna har jag
och nej, det är inte en överdrift
Varit luspank
Det är extermt trist ja
Men jag erkänner
och ja, min lönespec såg mycket bättre ut än jag trodde

Så yes, sista månaden på detta år
Ska jag så skämma bort mig själv
Supernice ;D

Imorrn ska man till stan och typ äta lunch och/eller fika
Låter som en perfekt dag
Sen är det dock möte om ombildningen av lägenheten
Inte fullt lika kul
Men vad gör man, man vill ju gärna veta vad som händer..
Nu ska jag jobba lite (inte ens en timme kvar ju ;D) till
Och sen får man åka hem (eller dit man vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0