Time




Efter att en stor besvikelse byggts upp inom mig
Var det skönt att Baby J tog beslutet att ta med mig på
sushi och bio och en promenad igår kväll
Det var något jag behövde

New Moon
Vad annars när man är med BJ? ;D
Och även då det egentligen är en 'deprimerande' film (missförstå mig rätt här)
Och man är helt lovesick efteråt
Så kändes det bra
Visst man blir sne över att man måste inse
att man inte kommer finna en sådan kärlek
Och visst, man vill ha två killar som slåss över en
Men
Filmen var så mycket bättre än jag trodde
Hade inga direkta förväntningar
Så det var mest en positiv överraskning
Och rent spontant..är jag team Jacob
Hallå liksom...muy macho ;D

Kom hem sent
Läste favoritsidorna ur 'Skuggorna i spegeln'
Skrev en extremt mörk dikt
Och gick och la mig
Drömde oroliga drömmar

Men där tar det slut
Det kanske låter dåligt
Men det gjorde att jag känner mig mycket bättre idag
Och som jag sa i tidigare inlägg
Det är dags..


Kommentarer
Postat av: Piyoko

Sushi,bio och promenader gör mer underverk än man kan tro!! kram!

2009-11-23 @ 15:11:49
Postat av: BabyJ

So, you're the wolf girl? ;D



Hahaha, asså bilden, dör! xD

2009-11-24 @ 00:03:20
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0