Will I wake tomorrow, from this nightmare




Folk som träffat mig senaste veckorna
Har säkert märkt att jag är extremt trött
Inte bara trött som i: hej jag sov dåligt inatt
Men också väldigt mycket
hej jag är trött på den onda cirkel jag hamnat i
Jag vill ha roligt igen
Har knappt haft downs sen förra vintern
Men nu är det tydligen dags igen
Men det har varit ett sånt bra år
Fantastiskt faktiskt..
Det vore orätt mot detta året
att inte låta den sista månaden vara lika fantastisk
För det är ju faktiskt december snart
Det är helt sjukt
Jag vill inte att det här året ska ta slut..
Å andra sidan..så längtar jag till 2011
Jag vet inte varför
och jag vet att jag måste vänta över ett år
Men på något sätt vet jag (tror? hoppas? vet)
att det året kommer bli ett underbart år
Det är lite spännande
Något kommer att hända
Så det kanske är bra att jag har ännu ett år att förbereda mig på

(ok, det kanske låter helt skumt att jag tror mig veta
något om en sådan sak,
men ibland får man bara en sån feeling
det måste vara sant)


Kommentarer
Postat av: Anna

Lita alltid på dina instinkter love! ;)



Hm, 2011 alltså?

Vi får se till att ha kul tills dess också xD

2009-11-24 @ 01:10:25
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0