Cocoeve




Så kom dhl med mitt paket
Woho ;D

Och jag blev totalkär i mina nya skor från Cocoeve
Är de inte bara snyggast i världen? ;D

Det andra var också snyggt, men det tar vi en annan gång xD

.
Störande dock
att jag fick ett till paket som inte alls var till mig
innehållande inbjudningar till en vernissage
i Paris som skulle skickas ut
Nu måste jag alltså ringa dhl och säga åt dem att hämta dessa
Jag har ingen aning om hur de fick för sig att jag skulle ha dem..

.
Hur som..beundra mina snygga skor nu ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

ooh, Supernice! ;D När får de se insidan av en klubb då? ;)

Btw, vilken skostorlek har du nu igen? xD



Haha, jag kan ta en inbjudan! Will there be celebs?

(Visualiserar Johnny Depp) xD

2009-11-17 @ 13:55:05
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0