Challenge

Blivit utmanad av Baby Jane
So here goes..:

1. Hur gammal är du om fem år?
26årisar
2. Vem var den sista du träffade? kassörskan på ica igår?
3. Hur lång är du? 161,5cm, ja, 0,5an är sååå vktigt, står dock 162 på passet :D
4. Vilken var den senaste film du sett? Benny & Joon ♥
5. Vem ringde du senast? Baby Jane :D
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "XD jaa, du fick ett inlägg bara för att ;)" for BabyJ
7. Vad är dagens planer? Sova, dricka te, se Big Bang Theory
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ehm..sms, har telefon-skräck så ringer sällan
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda och träffat nya och är lyckligare så
10. När såg du senast din mamma? Förra helgen när jag var över på middag
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? först 2.30, sen runt 6, sen 7.20, sen tillsist 10.30 då min mor ringde
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag hittade en nyfödd kattunge på våran tomt när jag var liten, visade sig vara våran katt Ester's (hittade även 4 till sen) 
14. Vilken är din favoritplats? Stockholms skärgård har några av mina favoritplatser
15. Vilken plats föredrar du minst? Någons dödsbädd vore inte så kul..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mwa? Dreams or reality? Jag kommer jobba med något kreativt och har förhoppningsvis hittat fler bra personer att spendera tid med
17. Vad skrämde dig som barn? Tanken att bli våldtagen
18. Vem fick dig att skratta senast? Miyavi :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha, jag hade djungelboken på vinyl när jag var lite, räknas det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar dell, meeen, jag ska köpa en ny snart
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover jag ensam eller med någon?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, välanvända
23. Hur många landskap har du bott i? 2 tror jag det är?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Uhm, tyvärr ju
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota :D ♥
26. Är du social? Lite för kanske? XD
27. Vilken är din favoritglass? Passion, jordgubb, chokladkross
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa nya skor ♥, resa till minst 5 ställen 
29. Tycker du om kinamat? Jag klagar inte på mat om det inte är potatismos/fiskpinnar/pyttipanna ;D
30. Tycker du om kaffe? Har försökt och försökt, men det går verkligen inte
31. Vad dricker du till frukost? Te ♥
32. Sover du på någon särskild sida? Rulla rulla runt
33. Kan du spela poker? Well..i stora drag
34. Tycker du om att mysa? :D Min favorit syssla!♥♥
35. Är du en beroendemänniska? Musik och CocaCola ;D
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner, men annars..Sarah Jessica Parker & Elton John
37. Vill du ha barn? Kanske en dag, men lockar inte alls nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Övrigt jag känske lärt mig i skolan? Borta..
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag va liten
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet havet ♥
41. Vad spenderar du helst pengar på? Olika accessoarer, skor och GumPops
42. Äger du dyra smycken? Inte superdyra, men många som jag gjort själv och har annat värde för mig
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope nope
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Oboy ♥
45. Vem är den roligaste människan du känner? Baby Jane har jag alltid fun fun with :D
46. Välj ett ärr på din kropp? Hakan, pulk-olycka från när jag var 4
47. Vad har du för ringsignal? Half fling ;D
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? En klänning jag hade på min farbrors bröllop, och en röd jacka med svarta prickar
49. Flirtar du mycket? Skulle jag..;D haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt fönster?
51. Kan du byta olja på bilen? Bil? Nej..
52. Har du fått fortkörningsböter? Har aldrig suttit bakom en ratt XD
53. Vilken var den senaste bok du läste? Beijing Doll (för typ tusende gången♥)
54. Läser du dagstidningen? På jobbet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Månadstidning: Sköna hem, Damernas, Bon
56. Dansar du i bilen? Om jag åker bil så ;D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Voice XD
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "defective tragedy"
59. När var du i kyrkan senast? Med skolan någon gång? 
60. Vilka personer utmanar du? Vem som än är up for it ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0