Ytterligare

Ringde om en viktigt papper ang utbetalning
Och alla jag ville prata med var på semester
Dumt, ledighet är överskattat XD
Tillsist kom jag i alla fall fram till en viss C
Han fixade mitt problem på två sekunder
Och frågade om det var Maria jag hette, för han skulle ju faxa
Hm, illa
När jag rättade honom undrade han va fan han fått Maria ifrån
K - Roligt namn?
C - Haha, verkligen...Ditt namn var ju finare i vilket fall ;D(kände att det va en smiley efter XD)
Lite egoboost såhär en torsdag runt lunch
Yes, snart får man gå och äta
Väntar på en leverans bara
Den borde komma inom en halvtimme
Om inte..går jag och äter ändå XD
Supernice

Kärlek (do you feel it?? ;D)
Puss!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0