Wow, dammigt.. (Oh no, I killed Nemo!!)

Har precis dammat av kontoret jag sitter på
Jag fattar inte hur skitigt det varit, och att hon jag täcker för inte gjort rent det tidigare
Nåväl, glad överraskning för henne

Träffade G igår
Vi gick..och gick..och gick
Inte konstigt att jag gått ner i vikt när jag är ute och går så mycket.. XD
Drack festis gjorde jag också
Underskattad dryck
G..som sitter på tåget till Emmaboda nu
Alla åker ifrån mig
G åker
Chris åker
Ja..och fler än så känner jag typ inte.. XD haha
Och Kitten kontrar?
Lady Gaga och Madonna
Jag längtar seriöst lite efter den helgen då jag bara får ligga och glo på film och äta glass
Det blir en bra helg det
Inte för att jag ska klaga
Nu när saker tagit lite fart
Alltså denna helg:
Fredag - Utgång
Söndag - Grönan
Nästa helg:
Göteborg och Madonna

Sen fick man det underbara meddelandet att vi har inventering sista helgen i augusti
Igen
Fan, vi hade ju det för bara några månader sen ju...
Inte pepp

Nu ska jag köpa en cola så jag piggnar till lite
Kanske en chokladkaka också, vem vet XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0