Frukost ingår ;D

Alltså, vi bokade tåg och boende till/i/från Göteborg till nästa helg (inte kommande helg, helgen därpå)
Trodde inte vi skulle hitta något hotell
Men det fanns
Jag och Baby Jane får tränga ihop oss i en enkelrummare med extrasäng
Supernice♥
Men frukost ingår XD

Annars sitter jag på jobbet
Har räknat lite växel, ringt lite samtal
Ett samtal jag behöver göra finns det dock inget nummer till, skumt..
Men annars är det fröjd
Slutar ju om typ en halvtimme
Överväger en snabbis till Skärholmen
Något jag tänkt köpa en längre tid
Bör skämma bort mig när jag ju faktiskt fått lön ;D

Något som inte är nice, kan jag ju säga
Är att larmen på jobbet strular
Så vart man än går
Finns risken att larmet går
Har suttit cirkus en timme på ett kontor med tjut i öronen
Inte speciellt trevligt nej
Men det är fixat nu
Så jag klagar inte länge

Puss
(ja, jag är typ supersugen på att pussas och kramas
vart är min egna romeo nånstans?? XD)


Kommentarer
Postat av: BabyJ

och frukost ingår? xD

ooh nice! :D



Oh Romeo xD

haha, pick and choose kit ;) xD

2009-07-30 @ 18:06:17
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0