Fredag!! ♥

FREDAG ♥♥

Jobbar jobbar jobbar
Men jag är duktig
Och det är sista dagen
Min chef kommer tillbaka på måndag
Så då är jag tillbaka på deltid (sovmorgon!! ♥)
Men hittills har dagen simmat fram sjukt bra
Ingenting är fel eller någonting

Bådar gott eller dåligt inför ikväll?
A tror att vi ska hinna äta, gå på bio, drinka, och gå ut
På en kväll? Ok fine, jag slutar 16, så det hade kunnat gå
Men vi ska inte ses förrän 20 (han slutar 19)

Sen ska man möta upp med Baby J också :D
och Nattis kanske?
Får se om jag får tag på honom XD

Nåväl, jobb jobb
Talk later

Pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: BabyJ

Baby, unna dig en powernap också :)

2009-07-31 @ 10:48:09
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0