Travelpack



Och av någon anledning sätter en störande huvudvärk in
Jag är ju frisk, det får allt ge sig
Lyckades lösa bort min fredag
Har en läkartid det vore bra om jag inte missade

Jag är helt borta idag
Tog .11 tunnelbanan och tänkte att jag var ute i god tid
När jag passerar Hornstull inser jag dock att jag tog en tunnelbana försent
Borde tagit den som gick .01, och missar därmed min anslutning och kommer försent till jobbet
Och jag tänkte inte ens på det
Jag vet mycket väl att jag måste åka .01, det har liksom varit så i ett år nu
Men det räcker tydligen med att vara borta en vecka
Så är man..ja, borta, helt enkelt

Nästa på listan är att jag har rast
Vilket i sig betyder: mat!! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0