Jul osv osv..♥

Äntligen, har jag vaknat ur 'julkoman'
Efter stress och kaos, är jag tillbaka
Lite starkare, lite gladare, lite bättre (hm?)
Hur som ligger det inte längre något trubbel i mitt dator-användande
Jag som tänkt skaffa ny dator i nästan ett år, men hållit kvar i den gamla
Men nu, ville min käre far ge mig en ny i julklapp
Och då tackar man och tar emot såklart ;D
Lite smått ovan vid ett nytt tangetbord, men det ska väl inte ta så lång tid
Pepp pepp
Och sen är det nyåroch några dagars ledighet snart
Ska bli sådär ja, extremt skönt
Även om vi bara pratar om tre dagar
Det är behövligt

Well, ska leka lite med datorn innan jag drar till jobbet
Idag och imorgon, idag och imorgon
(Peppar mig själv med att jag snart är ledig xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0