♫Music Is My Hot Hot Everything♥

Jag tänkte som följer
Liksom att ni ska få en liten låtlista av mig
Låtar ni bör kolla upp och lyssna på
Kända eller okända
Utan någon favoritsättar ordning
Here goes:♫♫

1.     Psycoman - Steso Songs

2.     Celestial Delinquent - Olivia Lufkin

3.     I Will Make U Cry - Nelly Furtado

4.     Love Will Tear Us Apart - Nouvelle Vague

5.     Ruby Blue - Róisín Murphy

6.     Mama Do - Pixie Lott

7.     Paper Planes - MIA

8.     Gorecki - Lamb

9.     Music Is My Hot Hot Sex - CSS

Enjoy it yes?
Och inga olagliga nedladdningar nu ;D

Well then
Blev bara låtar med kvinnor som sjunger där märkte jag XD
Får väl lägga upp en lista med män senare ;D

Nu ska jag åka till Lidingö
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0