Keep it

Ja, jag är vaken
Ska duscha och försöka äta något
Vill ju inte svälta

Jag hoppas alla mår bra
Det händer saker i världen
Som alltid
Som jag nämnt tidigare
Många jag känner är utomlands
Jag kanske oroar mig i onödan
Men det ligger ändå och retar mig
Såklart är det en helt annan grej när man känner folk på plats
Visst, det är jobbigt med 'barnen i Afrika' och så vidare
Men det blir inte personligt förrän man är där, eller känner någon där
Ja, jag tänker främst på Indien, Japan och Kina
Och ja, jag vet att fler länder är drabbade, kanske värre (Shao Lin - Taiwan)
Jag hoppas ni mår bra, allihopa
Jag är inte troende
Men ber för er, om det finns en gud, då förstår han
Vi hoppas jordskalv, tyfoner och tsunamis tröttnar
Vi hoppas ni kommer hem säkert, ni som bor här
Vi hoppas era hem står kvar, ni som bor där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0