Tuuuuuuut tuuuut! Tåg??

Så, har bråkat med min mobil angående hur jag ska kunna posta blogg via mobilen, eller inte
Verkar som den vill posta när jag markerat i vart jag befinner mig
Men vill jag inte ha med det i inlägget
Då vill den helt enkelt inte
Får jobba på det där

Har kollat Göteborg's vädret inför helgen
Enligt SMHI ska det bli regn på söndag..
Inte för att sådant brukar stämma
Let's hope not
Behöver dock inte vara alldeles för varmt heller

Slutar 21 idag
Första kvällen jag stänger själv
Hoppas allt kommer funka
Och hoppas jag hinner med .17 tåget
Annars går nästa typ .47 och jag har ingen större lust att vänta

Kommentarer
Postat av: BabyJ

Regn?!

Nej nej madame!

haha xD

2009-08-05 @ 20:40:46
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0