Tack!!!♥♥♥

Jag kan härmed gladeligen meddela
Att det finns gott kvar i mänskligheten

Jag var på väg hem till Akio
Jag hade handlat, och denna kasse vägde bly
Framför mig går en skum kille, knarkare? Who knows..?
Anyway, han typ vinglade lite åt mitt håll
Jag går åt sidan och då
GÅR MIN PÅSE SÖNDER
Alltså, all mat, nere på gatan
Ja..
Som tur är går knarkaren vidare

Men
Ett äldre par som kommer gående säger något i stil med:
åh det är alltid så jobbigt när något sådant händer
Jag tänker: jaha, kul med medlidande, men det kommer inte få hem det här..
Då frågar kvinnan sin man om han inte hade en påse?
Det hade han inte..
Men då säger hon att de bor precis i huset jag tappat allt utanför
Och att hon kan gå upp och hämtar en påse åt mig
Samtidigt som hon är uppe och hämtar denna påse kommer ett ungt par fram till mig
Där tjejen säger:
Det ser ut som du behöver en påse..
Tar ut ett par skitsnygga stilettklackar ur sin påse
Och ger den till mig
Samtidigt som första damen kommer ner med sin
Så jag fick alltså två påsar
Av totala främlingar

Det måste finnas något gott kvar i alla fall

Vill så hemskt gärna tacka dessa personer
Så tacksam
Hade haft väldiga problem att få med allt den 10 minuter långa promenaden annars..



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: adina

aw så snällt av dom! :D

2009-08-28 @ 19:49:27
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 21:50:14
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredagskväll! :D



/Tobias

2009-08-28 @ 22:04:36
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0