Pistagekål?

Har precis rensat rödkål..superkul..ehm..
Ja, de ska ju vara snyggt röd/vit mönstrade..
dessa however..var röd gröna
Typ lite som pistage i färgen
Superskumt
Så det gick ju inte
Såg typ ut som någon hällt kramellfärg på dem..

Förövrigt..jag är sugen på att köpa en ny dator
Min ekonomi just nu är i och för sig inte den bästa
Har så skämt bort mig själv under sommaren
Jag har förtjänat det
Och jag ångrar det inte
Resor, konserter, middagar
Självklart har jag förtjänat det!!
Och supernice har det varit
Nu går det nog dock tillbaka lite
Tjänar ju samma sak fortfarande
Men jag kan ju försöka spara några kronor
Denna måndaden är jag dock pank
Blev inte bättre av att jag glömde kortet hemma,
och knappt hade råd att köpa lunch
Men det löste sig tillsist

Slutar om 40 minuter
Ska åka till Akio och kolla på film typ
Låter..lagom?
Är dessutom superhungrig
Så det är bäst att jag får mat där
annars lär jag bli grinig XD

Later bitches♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0