Mos

Sitter på jobbet och mosar
Är lite trött måste jag medge
Men ingen såg så trött ut som Akio imorse
Han hade ont i halsen också
Hoppas du inte blir sjuk nu sweet!




(PS!:
Redan lite lätt trött på denna person som lämnar anonymt aggro kommentarer som
inte ens handlar om mina inlägg
En gång kan jag förstå, men nu hallå liksom..
1 - Känns som det är bloggaren som har den egna bloggen som skriver, onödigt, men vad vet jag
Varför skulle någon annan lägga en sådan kommentar? Dessutom 10 tusen gånger för något..någon..
2 - Det skulle även kunna vara i kommentarer angivna bloggare
För lets face it, den där kommentaren gör en mer nyfiken på bitchens blogg, än någon annans..
Nåväl..xD)

Kommentarer
Postat av: BabyJane

En moraltant som har problem med stavningen?

Alternativt en spamrobot... Börja andvänd kod för publicerande av kommentarer så blir du nog av med skiten.



Btw, we're on for tonight...fick superbra platser bokade ;D♥

pusspuss

2009-08-29 @ 12:56:38
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0