Moi och teknik...

Weeeeeell.....Har letat genom halva denna staden efter en Sony Ericsson laddare
Tyvärrr verkar det vara brist på sådant här heh..
Så alltså, min mobil har dött, noll batterier, whatso ever...
Så ring mig inte, messa mig XD
Är med henne till klockan tre
Då är vi tillbaka i Stockholm! ;D



SÅÅÅÅ.......




Madonna!*
Yes yes, *SUPERNICE!!
Skriver mer senare, står i hotellets lobby just nu, har precis ätit frukost
Fick ananas som jag varit sugen på så sjukt länge ;D
Supernice
Så alltså,
Mer madonna prat, och några dåliga bilder (yes dåliga, glömde min kamera :'( men tog något dåligt med mobilen innan den dog..)
Oh yes, packa inför hemresan

Puss å kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0