MADONNA

Yes
Igår va det Madonna på Ullevi
Blandade recentioner
Men
Jag tyckte det var hett
Det är ju Madonna för fan
Det är klart att mycket händer
Hon är ju en entertainer
Det är poängen
Glömde dock min kamera hemma
Så tog några dåliga bilder med mobilen, men de får stanna där XD
Jag och Baby J fotade med hennes kamera
Hon kommer lägga upp sina bilder inom kort: Baby Jane



Något jag förövrigt blev extremt imponerad av var dansarna
Lation chick som gick loss, hur cool som helst
MEN
however...jag blev kär i två dansare speciellt
De var hur coola som helst



RIKICCHO och DA-YOSHI (ordning?)
De är dansgruppen Hamutsun Serve
och även bandet Big Baby
Det är även killarna som dansar i 4 minutes videon
Då vet ni det ;D

Later♥


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Ooh, research! xD

Yummi...;)

Dom va stencoola!

2009-08-11 @ 13:19:33
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0