Foki

söta lilla Foki har en tävling där man kan vinna prylar från underbara GadgetGirl
Känns som man vore dum om man inte deltog, även om chansen att vinna antagligen är minimal
Även känns det lite girigt, även om hon annonserar att man kan vinna vad som helst ur sortimentet,
så känns en Hello Kitty dator lite för bra för att vara sant xD

I alla fall
Jag tänker vara med ;D

This is what I want:
(länk till sidan via bilden)



Perfekt till min nya dator


Laddare till min ipod har jag tänkt skaffa länge, blir bara aldrig av..


Leopardmönstrat skinn till mobilen


Mobilsmycke (haha klockrent Akio skulle mobba mig♥)

Läs söta Foki på Fokis.se

Sov gott på er nu!
♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena,nu är de Tävling på http://jjuno.blogg.se

Du kan vinna PRECIS VAD DU VILL från www.nelly.com ;)



hoppas du är med,perfekt med nya plagg nu till hösten.Eller så kan du ju ge bort det i present?

gör som du vill;)

2009-08-28 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0