BEP

Så, för den som inte visste så har jag en liten kärlek för Black Eyed Peas
(nej Baby J, inte mobba mig nu xD)





Nyaste singeln I Gotta Feeling är underbar (videon är Guetta mixad dock ;D)
David Guetta hade ett litet say, och resultatet är klockrent
Har ibland svårt för Fergie, gillar henne solo dock
Men i den här låten är allt perfekt uppdelat
Will är perfekt som vanligt, saknar dock Taboo lite, han borde få sjunga mer (ja, jag har haft en crush på han i flera år, deppigt att han gift sig och skaffat barn xD happy for him dock)


Kommentarer
Postat av: BabyJane

Skulle jag? xD



haha, diggar faktiskt den här låten xD

Brings back good memories! ;)



Oyes, Taboo is smexy!

2009-08-27 @ 14:32:12
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0