20-15

Tydligen så är tabellerna tillbaka till normalt
Tåget går 20 över istället för kvart över
Det är både bra och dåligt
Jag blir lat och tänker att jag nog hinner med nästa tunnelbana
Vilket jag inte gör
Men när jag hinner med den, så har jag tio minuter innan tåget går
Och hinner äta något
Vilket i och för sig inte är bra
För jag ska spara pengar
Tror det går åt rätt håll i alla fall

Jobbet går som vanligt
Och min chef tyckte jag var snygg idag XD
Extremt roligt
Men som sagt, jag måste kompensera för att jag inte hunnit tvätta jobbkläderna ;D

Kommentarer
Postat av: BabyJane

Du är alltid snygg baby! ;)

2009-08-18 @ 18:03:39
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0