When the time bell blows my heart




Jag borde ligga och sova, för jag jobbar imorrn (idag?)
Blir dag 9 av 11 i sträck, sen får jag vara ledig en dag
Men sen måste man jobba igen..

Känner mig extremt tråkig och sådär jagharingetliv-ig
Jag åker till jobbet, kommer hem, sover

De få timmar jag faktiskt har över
De få timmar jag faktiskt får göra vad jag vill
Fylls av promenader ner till vattnet
Där jag försöker samla tankar, fail
Så jag går hem, lyssnar på musik, skriver mina dikter
SEN
Går jag och lägger mig
Just nu när jag skriver detta är jag på 'lyssna på musik'
Äter även lite nudlar, det är så varmt att jag knappt orkar äta,
men kände att jag verkligen behövde något
På tal om värme..
Det tropiska vädret får gärna stanna
Jag mår så mycket bättre
Och ja, jag svettas hellre än fryser






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0