Twisted






Jag vill pimpa min ipod!

Ok, det roligaste med itunes:
25 mest spelade låtarna
Asså, jag förstår, men det är ju så puckat
Som om jag inte vet vilka låtar jag är beroende av?
Ok, men jag behöver inte veta hur många gånger jag lyssat på låtarna
Känner mig störd xD (snälla ta bort repeat-knappen!!)
Anyway..tänkte jag kunde dela med mig:

  1. Possibility - Lykke Li

  2. Alejandro - Lady Gaga

  3. Russian Roulette - Rihanna

  4. Hurricane - 30 seconds to mars

  5. Bad romance - Lady Gaga

  6. Don't get it twisted - Gwen Stefani

  7. Breathe me - Sia

  8. Dirty Diana - Michael Jackson

  9. Picnic - Moon-Kana

  10. Tenku - Moon-Kana

  11. Stay the ride alive - Gackt

  12. Amber - 311

  13. In private - Dusty Springfield

  14. 88 - LM.C

  15. Hard - Rihanna

  16. Harajuku girls - Gwen Stefani

  17. Let's get lost - Beck & Bat for lashes

  18. My own life - Sonic Syndicate

  19. Telephone - Lady Gaga ft. Beyonce

  20. If we ever meet again - Timbaland ft Katy Perry

  21. Seed - Acid

  22. Little dysfunk you - The Ark

  23. U started it - Gwen Stefani

  24. Heavy in your arms - Florence and the machine

  25. Mr. Brightside - The Killers

Sådär, oj va spännande va!
(jag erkänner, jag har verkligen mindre än inget att göra idag..)






Kommentarer
Postat av: BabyJ

Ooooh!

Tummen upp för nummer: 1,2,5,6,7,8,16,17,19,24,25...och resten! xD

2010-08-16 @ 21:35:58
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/
Postat av: Naoko

Knew you'd like it bitch xD

Damn it, klart jag fastnat på Twilight soundtracken nu också, it's all your fault! xD

(love you<3)

2010-08-16 @ 21:42:46
URL: http://discotetris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0