Like snowflakes in an ocean




Blev en heldag med Baby, bio och maaat
Det jag åt idag var mer än jag normalt äter på en vecka..xD
Nåväl
Eclipse var..underhållande (I'm still Team Jacob)
Som BJ sa, den kunde varit lite brutalare (we like it hard!)
Men samtidigt..så hade den humor, och det var ett plus
Sen blev det en promenad från sergel till södra
Självklart (som oftast med Baby..) blev det lite sushi
Och en massa tjejsnack
Förvånade mig själv när jag erkände en sak
Något jag inte trott på själv..men
Det var så självklart när jag sa det
Shit..
Ni vet den där lyckan och det där lugnet
man känner när man kommer till insikt om något?
Det där pirret av vad insikten gör möjligt?
Det är så jag känner nu..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0