No, I don't want your number..

Tills sans..
Jag blev raggad på av någon snubbe när jag väntade på tunnelbanan
Han ville ge mig sitt nummer
Jag sa att jag inte skulle ringa ändå så det var meningslöst
Han frågade om jag gillade fotboll
Jag sa nej

Just nu..luktar jag selleri
Well, jobbar man i matbutik så gör man
Förresten var det någon idiot som kommenterade mina piercingar idag
Jag fattar inte att folk orkar
Nåväl, dom är väl bara avundsjuka ;D

Jobbar två timmar till, sen får man åka hem och sova
Nej jag har fortfarande inte återhämtat mig efter..sommaren??
Min ideal tanke just nu är som följer:
att ligga i ett badkar, läsa min bok, och dricka rödvin
Fy fan va nice det vore
Fredag
Baby J, vill du sätta dig någonstans och dricka vin med mig då?
(kanske inte nödvändigtvis vin om du inte törs XD men..vi findricker ju bara såklart! ;D)
Fråga Piyoko om hon vill följa med kanske? Hon skulle väl vara tillbaka vid det här laget, huh?
Sounds nice!!
Nåväl..tillbaka till verkligheten, tillbaka till jobbet
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0