Cause I'm looking like class and he's looking like trash



Hamnat i ett 90-tals träsk
Älskar fortfarande den mesta av musiken jag gillade då
Mycket nostalgi i det.

How deep is your love - Dru Hill (-98)
Musik från första Rush Hour-filmen
Vågen när vi skulle älska martial arts-filmer och ha drakmönster på kläderna
Dru Hill, lett av Sisqo som gjorde Thong Song (toppen danslåt^^)



Together Again - Janet Jackson (-97)
Som ett paradis någonstans i Afrika
Människor och djur i harmoni?



No Scrubs - TLC (-99)
Här är en utav mina favoriter
Älskar den här videon, och jag älskade TLC
Stilen på dom i videon är klockren
Känner bara hur man vill sugas in i videon och vara med!
Videon har för övrigt liknats vid Michael och Janets Scream,
och visst, kan förstå tanken, men tycker de är individuellt snygga videor



Try Again - Aaliyah (-00)
Ok, det här är inte 90-tal, men nästan
Men jag kan inte låta bli att ha med Aaliyah
Och för att spinna vidare på martial arts prylen
Låten är från soundtracket till Romeo must die,
som kom samma år där Aaliyah spelar mot Jet Li






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0