I stora drag




Så..we left off precis när jag skulle åka från stan några dagar
Sedan dess har, i stora drag, detta hänt (icke i ordning, det tar vi sen):
- Jag har varit i turkiet (det var betydligt varmare än här..och det fanns sköldpaddor!)
- Frusit (och nej, jag längtar inte efter vintern)
- Varit i Kolmården (nope, var inte där för att se på djur)
- Träffat Danspojken
- Kärat ner mig<3
- Jobbat
- Köpt en del roliga kläder (Yay!!)
- Lyssnat på borrandet av stambytena
- Lekt
- Börjat tömma lägenheten för att börja om när jag får flytta tillbaka i januari (utflyttas under stambytet..)
- Blonderat mig lite till
- Sett en hel del filmer, mest favoriter i repris
- Badat (i medelhavet, pool, badkar)

Och jo, listan blir säkert längre om jag får fila på den en stund..
Nåväl, utvecklar senare, det blir awesome!

Dags att sova, har ett pass på tio timmar imorrn på jobbet
Så ska väl runda dagen med en varm dusch och rena lakan






Kommentarer
Postat av: Anna

Yay, she's back! ;D

Den där bilden känner jag igen xD

2010-10-28 @ 19:31:24
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0