Just livin




Jag är numera (sen idag faktiskt!) stolt ägare utav min lägenhet!
Har haft tusen saker att göra senaste dagarna + att jag typ aldrig är hemma numer (Kristian Kristian Kristian)
så bloggen ligger lite halvt på is
Inte så att jag har supermånga läsare att hålla nöjda iaf så^^

(Bilderna ovan är hittade genom sökordet hime home på google in case någon undrar, very pink^^)

Hur som så är jag glad att hela karusellen med köpet av bostaden är över
Och nu när det typ är sommar också
Känns som jag kommer ha tusen saker att göra i sommar
Tur är att jag i alla fall tagit ut tre veckors (25, 32, 33) semester detta året,
inte som förra då man var semesterlös..
Skönt, för så långt är det inte till vecka 25!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0